Hemma igen!

Nu är man hemma igen!
Tittade på filmen 17 again med Zac Eftron. Alla tjejer, ni dör när ni ser hur han ser ut i den filmen. Själv har jag inte tyckt att han är snygg. Men när han kommer där med skinjackan och solglasögonen. O herre...
Då dör tillochmed jag!
Vi "grillade" marshmallows ovanför vaniljljus. Gottgott, sedan drack vi en super god jordgubbscider! trevlig kväll må jag säga!

Haha, jag har också spelat en hel del Wii med familjen, grymt roligt spel det är! Man får ju röra sig en hel del och det är ju bara positivt.
Men nu orkar jag inte skriva mer om mitt ointressanta liv, så ni får sova så gott för det ska verkligen jag göra. Ska ju upp tidigt imorgon, klockan elva kommer min morfar och hämtar mig. Vi ska laga mat tillsammans för att det kommer gäster klockan 14.00 hem till honom och min mormor. Gästerna är då min släkt.  Men det ska bli kul, kanske jag kan ta några bilder på mig o min morfar? Vem vet.
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0