Nu ska jag på bio!

Godmorgon alla!
Just nu håller jag på att göra mig iorning! Om ca en kvart ska jag ta bussen ner till stan med mina systrar.
Vi ska på bio och se "Avatar", det sägs att den ska va jättebra så jag har reserverat platser.
Så nu ska jag äta mig tjock på en massa godis, popcorn och dricka mig tjock på coca cola!
Uppdaterar när jag kommer hem, då jag berättar för er vad jag tyckte om filmen.
Menmen,
pusssss.


Har ni sett filmen? Ni som har sett den, vad tyckte ni om den? Ni som inte har sett den, vill ni se den?



Kommentarer
Postat av: August

Ja, .. asså jag tyckte den var helt sjukt jävla bra , har aldrig sett en så bra film tidigare. Men man blev så deppig efteråt, blev helt avundsjuk på "pandora" och tyckte typ att den vardagen vi lever i är helt trisst och grå.

Filmen visar verkligen hur grym människan är, och jag älskade att de tog upp det på de sättet.

5/5 :)

2010-01-23 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0