Snygg hårfärg!

Har precis färgat syrrans hår till kopparfärg. Blev skitsnyggt enligt mig, hon verkade själv nöjd med det. Riktigt snygg hårfärg enligt mig.
Funderar faktiskt själv på att byta hårfärg och klippa mig. Men jag är nöjd med hur jag har mitt hår nu men det är alltid kul med förändring. Jag har inte klippt mig på 2 år så det är ju slitet. Jag behöver ju inte direkt tänka på att det kostar mycket pengar att gå o klippa sig för att jag klipper mig gratis. Min moster är frisör och jobbar då på Saxin som det kallas.
Man tycker ju att man kan förändra sitt hår hela tiden då om ens moster är frisör och hon gör det gratis till en. Men faktiskt inte, jag vågar inte klippa mig. Just för att jag kanske blir missnöjd eller nått i den stilen.
Aja, jag får leva med mitt hår i 2 år till!
haha,
pusssssssssss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ditt e ju skit fint

2010-01-28 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0