Hahaha, ojdå!

Ojdå!
Har inte bloggat på länge.
Men jag har inget internet på min data!  Det suger må jag lova!
Så jag får kämpa för att låna någon annans data här i familjen. Men oftast så går det inte så bra.
Nu när typ alla har gått och laggt sig så drog jag åt mig en utav laptopen. aja,,
För tillfället så sover mitt barn Ziw i  min säng vilket är jättejobbigt. Hur f*n kan en hund ta så mycket plats i en säng när man är så liten?  Jag har absolut inget svar på det. Det är som om hon blir två meter.
Menmen, jag försöker va snäll så medans hon tar den största delen av sängen så får jag ligga lite på kanten..
Vi har våra fighter varje natt. Haha.
Så nu ska jag plugga lite och ta med mig Ziw upp till sängen för det är ju dags o sova.. Är astrött!
Ska försöka blogga lite mer, och försöka ta fler bilder som jag kan lägga upp!
Men håll er uppdaterade kära läsare.
Puss och godnatt!




SkruttZiw på bild.
Måste bara säga att det är världens underbaraste hund,
fast än att hon tar all plats i sängen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0