Hejsansvejsan, tillbaks?

Jag är bara så duktig!
Har inte bloggat på tre veckor, vilket betyder att jag inte har suttit vid datan alls mycket!
Det har varit sportlov och jag har inte varit hemma.
Har spenderat en hel vecka i 25 minus grader.
Ett land vid namn Norge, där jag har åkt skidor.
Gav mig på snowboard men gick inge vidare... Trillade baklänges och slog i huvet.! Applåder till mig.
Men någongång i mitt liv ska jag lära mig att åka snowboard. Helt underbart häftigt äre!
Nu ska jag se om jag hittar någonting så jag kan äta mig tjock!
Förresten, jag ska börja fotografera och ta lite mer modellbilder som kommer läggas in på bloggen!

Hejsvejspusssssss.

Kommentarer
Postat av: Genta

Hej!
Super fin blogg med vackra bilder.
Just nu har jag en tävling där man kan vinna Tandblekning Deluxe kit. Enkla regler! :)

Besök min blogg - ggenta.blogg.se

2013-05-02 @ 16:20:07
URL: http://ggenta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0