Natt inlägg!

ojojoj, mina vänner klagar på mig för att jag inte har uppdaterat sen tisdags.
Jag har inte haft tid just för jag har haft annat för mig. ofc, haha.
Men idag eller ja, snarare igår om man tänker på vad klockan är. Så "igår" var jag på laserdom, men ett antal vänner. Har aldrig spelat det förr, var faktiskt nervös för jag trodde att jag skulle trilla och bryta benet. Dessutom hade jag tagit helt fel skor.. Mina wannabe uggs har gått i sönder men eftersom att jag är så knäpp så tänkte jag ju inte på att man ska ha skorna på sig. Så de första jag gör när jag kommer in på laserdom är att fråga om dom har silvertejp. Mannen som jag sa det till gav mig en konstig blick. Då jag var tvungen att säga hur det låg till..


Han måste tyckt att jag var dum i huvet eller nått..
För den blicken han gav mig när jag frågade om tejpen var "den blicken" som man ger andra när man tycker att dom är knäppa. Haha, han "sneade" ju inte mig direkt. Men det var inte långt ifrån.
Menmen, det gick skitbra men silvertejpen, jag slog inte halft ihjäl mig. Sprang bara in i en vägg 1 gång.
Vi spelade tre runder. Då jag låg sist av alla första rundan. Not funny..
Man kände sig riktigt dålig. Men det var ju trots allt första gången.
Efter laserdoom så stack jag, frida och lolloise till kullag. Där jag skulle köpa en svart skjorta som jag kan ha på mig nu i helgen. Jag sticker ju till göteborg, och är där hela helgen. Så om det blir ngn uppdatering vet jag inte. Annars kan jag ju uppdatera på min mammas iPhone.
Jag har ijf ätit världens nyttigaste mat idag. Blev så otroligt sugen på pizza men jag och frida hittade ingen pizzeria i stan så vi åt mc donalds då lolloise också var med och åt med oss. Men inte mycket hon skulle få någonting gott hemma!
 Men vet ni vad? När jag kom hem så hade min familj köpt pizza! Jag var i himmelriket!
Jag fick sjukt god mat idag!
yesyes..
Godnatt.

"Juste, imorgon ska jag testa på yoga. Hoppas det är kul, har aldrig gjort det innan. Testade på spinning idag, det var min första och sista gång jag gjorde det. Herregud."
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0