Ni kommer inte fatta det heller..

Okej!
Mina dagar har varit helt underbara!
Mer behöver jag inte säga. Haha,
menmen, jag skulle ju göra gele naglar, och det gick faktiskt bättre än förväntat.
Ni kan se bild på dom lite längre ner i detta inlägget.
Men nu ska jag berätta något för er som jag själv har chockats över..
Jag har börjat träna på gym. Helt sjukt, men det är faktiskt helt underbart.
My body ska bli helt perfekt nu till sommaren! ohyes.
Ska träna imorgon 10 på morgonen, då jag tränar i ca en och en halv timme.
Sedan duschar man där och bastar!  göttgött.
Efter träningen imorgon ska jag till väla med lolloise, och det ska shoppas som vi aldrig shoppat förr.
Men nu ska jag fortsätta att trycka i mig naturgodiset som jag har köpt, grymt jäkla gott, nästan godare än vanligt godis!
Aja,
Puss och hej.



Snyggt va?!
Jag har ju gjort det helt själv.
Så jag är nöjd.
Men självklart kunde det varit finare.
"Själv tycker jag att det är skitsnyggt med jättelånga naglar, men det är en smaksak."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0