Underbar dag detdär!

ojojoj, ingen uppdatering på ett tag. Men de senaste dagarna har gått lite upp och ner..
Menmen, jag skulle ju berätta hur det gick i göteborg!
Ärlig talat så har jag nog aldrig varit så glad som jag var dom dagarna!
Jag vann faktiskt båda dagarna i juniorhandlingen! Helt underbart..
Känslan när man vinner är obeskrivlig.
På lördan var det 24 stycken med, och på söndan var det 19 stycken med. Det brukar faktiskt inte va så många anmälda. Men ärlig talat jag VANN!!
Jag tävlade med min lilla Anton, helt underbart duktig är han. Fast än att han var trött så förtsätter han att kämpa på bara för min skull.
Det är rätt sjukt att hundar kan känna av hur man mår. När man är ledsen så är dom också ledsna och när man är glad så är dom också glada!
T.ex. När jag vann på juniorhandlingen så blev Anton och skit glad!
Helt underbara djur dedär!
Menmen, nu sitter jag här och pluggar lite spanska, glosor till imorgon!
Innan jag fortsätter att plugga så ska jag se om det finns ngt jag kan trycka i mig!
Pusss.

"för tillfället så vet jag inte alls om vad jag ska blogga om,
kan ni inte komma med förslag? Skriv anonymt om ni vill!"


Kommentarer
Postat av: Bella

Ta en massa bilder på dig! Du är grym på foton!

2010-02-03 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0